Tokiga Gamla tanter

Igår när jag stod vid ingången till jobbet och vek kläder så hör jag hur någon ropar bakom mig

- Hallå, Hallå! Och så högre och högre tills jag vänder mig om
Bakom mig står två gamla tanter och tittar på mig sedan ropar dom ut frågan till mig så att alla inne på torget kan höra dem (trots att jag står två-tre meter ifrån dem;

- Varför säger de på Cassels att vi måste lämna byggnaden, det var en stor fara att vara kvar här inne?


Jag bara funderar en stund, tittar på dem och svarar att jag inte vet, jag har inte fått någon information om detta i alla fall. Och tanterna mumlar till varandra att det nog är bäst att gå på utsidan i allafall och så går de och ställer sig utanför byggnaden och tittar in.

Weird!

Kommentarer
Postat av: Malin K

haha pensionärsjävlar kanske?

2011-03-31 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback