Sötnos bjuder på överraskningar

Efter en lång dag i lagret på jobbet, efter att mest bara ha stått och larmat kläder hela dagen och fötterna höll på att ramla av, så kommer man hem till en underbar pojkvän som lagat mat så att jag skulle hinna äta innan träningen. Finns det något sötare?

Sedan att han också har lämnat ett kinderägg i min handväska två dagar nu är ju ett stort plus i kanten, jag verkligen älskar överraskningar; även fast det bara gäller ett kinderägg (eller bara och bara, I totally love kinder!)


Yes yes, så nu ska jag springa iväg till jobbet igen så får man se vilka arbetsuppgifter man har idag och sedan blir det förhoppningsvis en promenad och stretchning efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback