Dagens Jag

Kläder: Tunika från Milano (första gången jag använder faktiskt) och det kom fram två kunder i butiken och frågade vart man kunde hitta den ;D

Humör: Rätt så bra faktiskt, har haft mycket att göra hela dagen. Dock synd att Lina var sjuk

Middag: Mackor :)  Älskling hade ätit smörgåstårta på jobbet så han var inte hungrig

Smärta: Träningsvärk i axlarna och ont i fötterna efter att ha haft mina stövlar på jobbet idag.

Besvikelse: Trots att jag haft i dust it, mousse, tuperat samt en jäkla massa hårspray så dog min frisyr efter någon ynka timme, detta är inte okej!




Kommentarer
Postat av: ewie

hur mkt dust it hade du i? mitt hår lägger sig alltid jättesnabbt men kör man rätt mkt dust it och tuperar ordentligt(och sprayat tuperingen) så håller deti flera dagar typ :) iaf för mig

2011-03-20 @ 17:26:13
URL: http://madebygrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback