Dag 29 - Tio intressanta fakta om mig

Fakta om Skea

  1. Kallas skea efter en kille på högstadiet som först sa "skeanette" och som sedan blev skea
  2. Drömmer om att resa jordenrunt, backpacka i Vietnamn, eller allmänt att resa bort i två-tre månader
  3. Rapar och fiser mycket hemma (Daniel brukar säga att jag låter som en lastbilschaffis) hahahaha! Min mage är mycket luftfylld
  4. Har svårt att ta komplimanger de dagar mitt självförtroende är i botten, tycker jag själv inte att jag är snygg, hur ska då andra tycka det?
  5. Drömjobbet vore fotograf till en resetidning eller mode/reklam
  6. Har alltid tyckt att min syster är smart på ett annat plan än vi andra människor, och ofta ställer hon sådana dumma men ändå smarta frågor som vi andra inte tänkt på tidigare
  7. Har ett gravt databeroende och kan sitta i timmar vid datan
  8. Är ekonomisk av mig (snål), vilket kommer uppifrån Norrland och mamma eftersom man inte spenderar pengar i onödan där uppe. Tacka vet jag Öob och Dollarstore!
  9. Skrattar ofta, men aldrig på kort eftersom mina tänder är så sjukt ojämna. Jag vill ha tandställning!
  10. Är en tråkig mes när det gäller att bada och badar inte om vattnet är kallare än 25 grader

_________________________________________________

Fakta om Becca


1   Jag tycker det är jobbit att läsa
2   Jag är lat
3   Jag orkar inte skriva ut meningar grammatiskt rätt, så Skea rättar dom åt mig
4   Tycker det är roligt att sy kläder, skissa och pyssla
5   Har ett stort bekräftelsebehov och behöver höra om sakerna jag gör/köper är fina
6   Vill resa
7   Har långt tålamod när jag gör någonting roligt som t ex syr kläder, annars är det väldigt kort
8   Jag hinner stöka ner innan jag ens har städat färdigt
9   Har aldrig haft ät-störningar (även fast det sett ut som de, har bara varit kräsen)
10 Jag tycker inte om fult folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback