Dag 28 - mina mardrömar

Våra mardrömmar
Både jag och Becca kommer oftast ihåg det vi drömt under natten och gärna detaljerat också!
Vi båda drömmer även mycket mardrömmar och oftast handlar det för mig om att jag blir jagad av någon/någonting eller om spöken och andar som vill mig illa.
Becca drömmer också om detta men även mycket om småkryp och spindlar. Sedan har man ju även sådana där irriterande mardrömmar av att man t ex har smulor i sängen och drömmer därför om getingar som sticker en, vilket är INTE OKEJ.

Hos mamma har vi även en stallkatt som Becca drömmer mardrömmar om, den katten ger en nämligen "the evil eye" när man går förbi. Så vi tror att den kommer attackera och äta upp en inom en snar framtid, den väntar bara på rätt tillfälle (mamma säger dock att den kissen är snäll och inte ens jagar möss)


Angående mardrömmar så kommer jag ihåg när Becca var yngre och drömde om spöken med sprutor bara för att hon var sjukt rädd för båda grejerna. Stackars lille Becca!


The Evil Eye Katt som kattunge

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

Sv: Jag är topp :)

2011-03-21 @ 16:02:42
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback