Dag 24 – Det här får mig att gråta

Skea börjar gråta av

Jag är en sådan som alltid gråter till filmer, och  det spelar egentligen ingen roll vilken sorts film det är, det behövs bara en lite sorglig scen så börjar jag storlipa. Jag grät som en tok till den söta filmen Upp t ex, och jag kunde inte stoppa tårarna till filmen Haichiku utan då var jag tvungen till att gå in på toaletten i omgångar för att försöka lugna ner mig.

Andra saker som får mig att börja gråta är när man har PMS dagar, då kan nästan vad som helst trigga igång det, behövs bara ett fel svar från någon, en sminkning som inte blir som man tänkt, eller att det inte finns maten man är sugen på hemma . Man känner först irritationen och sen börjar det bränna bakom ögonen och man har svårt att hålla tårarna tillbaka..

Sedan har man ju alltid dåliga dagar, då självförtroendet är i botten, man saknar folket i Piteå, bankkontot är tomt och hopplösheten i jobbsökandet smyger sig på.

__________________________________________

Becca börjar gråta av

Jag gråter inte allt för ofta men om man är väldigt inne i en sorglig film så kan det komma någon tår.
Däremot hatar jag perioder då man börjar gråta för minsta lilla sak eller när man inte ens vet varför och man kan inte sluta, det är som att man gråter för 4 månader på en och samma gång. Det tar verkligen på krafterna att vara ledsen så jag försöker hålla mig positiv och inte tänka för mycket.

Förut när jag kände mig nere var det skönt att gråta, jag grät en skvätt och sen var det som bra som när man skrapat upp knät och så fick man ett plåster åsså slutade det göra ont, om det ändå hade funkat nu.


Kommentarer
Postat av: becca

Va ful bild jag har rynkor, röd sprängda ögon och är röd i ansiktet

2011-03-14 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback