Lördagslugn

Nästan hela gårdagen spenderades i soffläge, vilket innebär; en filt, datorn och Big Bang Theory. Jag försöker nämligen att bli av med min jädrans förkylning som verkar ha bitit sig fast i mig.

Enda utflykten vi gjorde igår var en sväng förbi min revisor för det sista med deklarationen och avslutandet av företaget, samt en promenad ner till pizzerian på torget för att köpa middag (en kebabpizza att dela på).


Men idag blir det en mer aktiv dag och jag har redan hunnit rengöra utemöblerna på balkongen och skura badrummet. Sen blir det en promenad i slottskogen. Skönt att få komma ut lite, behövs efter en innedag som igår..


Tänk att vi såg nästan hela säsong 4 av Big Bang Therory igår. Måste säga att jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback