Att fira midsommar utan midsommarstång

Nej, i år blev det inget dansande runt stången eller midsommarkrans. Istället blev det grillad fläskfilé, färskpotatis och gräddfilsdip hemma hos Daniels vänner. En mysig, innesittande midsommar pga att vinden var sjukt stark och vi annars hade flygit iväg! Men det blev några drinkar och cider under kvällen och så gottade vi oss med jordgubbar och grädde samt en halv påse ostbågsskruvar. Herregud, jag har nog ALDRIG ätit så mycket under en kväll.. (Vilket visade sig under natten då jag vaknade av världens magknip)

Men kvällen innehöll mycket skratt och skämt samt lite smärta made by me då jag prövade lite fotmassage och ryggmassage på två av de som var där! :)


Vi köpte förresten hem Bacardi Razz, som vi blandade med Mer HallonBlåbär samt sprite (man kan även köra en drink på bara bacardin och spriten, eller med svartvinbärsjuice istället för mer). Hursom så var det var verkligen gott och väl investerade pengar, ni vet ju att jag oftast inte tycker om alkohol så mycket...

Jag hoppas ni hade en bra midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback