Inte Okej

Lade ut min balklänging på blocket
fick senare på kvällen ett sms av en ”intresserad”

 

N. någon
J.  jag

 

N. Hej har klänningen inbyggd bh Mvh sara
J. nej det har den inte Med vänlig hälsning rebecca
N. vad kan man ha för bhstorlek på den
J. det går att ha olika man kan ändra storlek i nacken
N. men vilken bhstorlek skulle passa nu för att inte behöva ändrai nacken
N. har du haft den med eller utan bh någon gång
J. om du verkligen är intreserad av klänningen så kan du ringa
N. jag är lite hes och kan ej prata

 

Nästa dag

 

N. hej vad var det för bhstorlek på klänningen
Jag ringer då nummet men ingen svarar
N. jag såg att du ringde hör gärna av dej igenom jag inte svarar lämna gärna ett meddelande på telefonsvararen så hör jag av mej när jag kan

 

Nästa dag

 

N. Hej vad var det du ville igår hör gärna av dej igen men om jag inte svarar lämna ett meddelande på telefonsvararen så hör jag av mej när jag kan
N. Var det inbyggd bh i kläningen?
Just efter detta sms ringer det och det är hemligt nummer jag svarar och det är ingen där
J. Jag är ganska jävla säker på att du inte har tänkt köpa klänningen, utan du är någon sjuk jävel som bara vill veta vilken bhstorlek jag har. Så om du inte kan ringa och bekräfta att du är en kvinna så vill jag inte att du hör av dig nå mer
N. Nej så är det inte jag är faktiskt intresserad av klänningen varför tror du att jag bara vill veta vilken bhstorlek det är bara onödigt att åka nästan 30mil för att prova den och sen är det fel storlek eller vad tycker du
J. Det är ganska svårt att sälja en klänning över sms så du får gärna ringa så kan jag berätta mer om klänningen. Och om du kan säga vilken bhstorlek du har så kan jag säga om den passar
N. Jag har 90D varför tror du bara att jag vill veta din bh storlek
J. nej du kan inte ha klänningen
N. Kan du svara på varför du tror att jag bara vill veta din bhstorlek
N. Nu har jag sagt min bhstorlek så vad var det för bhstorlek på klänningen jag kanske vet någon annan köpare?
J. Nu vill inte jag prata med dig nå mer så sluta skriv!
N. jag ska sluta skriva men kan du svara på frågan först

 

Haha, men om man är tjej så vet man att en med 90D inte kan ha en storlek 34, så man kan ju räkna ut att det var en kille som skrev.

 

När jag satte ut klänningen förra året så ringde det en kille samma dag och sa att han skulle ha klänningen till en tjej som skulle fotas, och samtalet gick ut på att jag skulle säga min bh storlek men eftersom detta hänt för både mamma och skea tidigare så avslutades samtalet gode fort.



Kommentarer
Postat av: verran

Men det är säkert någon snuskgubbe som skriver. När jag sålde min balklänning så skrev nån samma sak till mig.. :P

2011-02-20 @ 16:24:48
Postat av: becca

samma kille som ringde förra året ringde idag men nu var det två som skulle fotas....

2011-02-20 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback