Dag 06 – Min dag

Skeas dag

Jag kan ju inte direkt säga att det händer speciellt mycket på dagarna för någon av oss nu när vi är arbetslösa båda två. Men jag berättar i alla fall vad jag pysslat med idag!

Började morgonen med att titta på nyaste avsnittet av Pretty Little Liars och blev sedan upphämtad av Daniel, åkte med hans runda förbi Uddevalla och Trollhättan. Har även tryckt i mig två bitar av en jättegod tacopaj till middag och samtidigt sett senaste avsnittet av Desperate Housewifes, och nu sitter jag tjockmätt framför datorn och försöker bestämma vad vi ska titta på för film

mmm. Bräckeboden

 

________________________________________________________________________

Beccas dag

Jag började dagen med att tycka lite synd om Pelle eftersom bilen i stort sett pajjat när han skulle skjutsa Wille till hultan och att taket i vardagsrummet fått en stor spricka i sig gjorde det inte bättre. Sen såg jag också det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, städade och dammsög i huset och fick mina halsband från China i posten. Sen skissade jag lite och började med maten, vilket inte gick så bra eftersom jag suger på att laga mat...

Enda gången jag varit ute idag var för att hämta posten, det är så irriterande att man inte kan fara någonstans eftersom bilen inte funkar när det är över -24 grader

(Pelle fixade taket med häftpistol och bilen funkar typ jallafall)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback