Dag 02 - Min första kärlek

Skeas första kärlek

Jag har nog alltid haft lätt för att bli kär, och självklart vart man kär i var och varannan kille i klassen/på skolan.
Men jag tror att min första kärlek var Tommy nu när jag tänker efter. Vi växte ju upp tillsammans med pappas arbetskompis Håkans barn, Emil och Mattias, och långt långt tillbaka så hade de en styvbror, alltså Tommy. Vi var tillsammans, men mer än så kommer jag inte ihåg (många, många år sedan), sedan när de separerade så försvann han och ingen har sett dom (han och hans mamma) sedan dess..

Sen måste jag bara berätta lite kort om mig och Linnea, som var kära i fem killar i klassen samtidigt och vi hade ett hemligt teckenspråk när vi såg dom, men det var en kille som vi var mer kära i som hette Jens (en sådan kille som alla var kära i helt enkelt). Vi tog reda på hans mailadress och gjorde en liknande själva, och av någon anledning så skickades hans lösenord till mailadressen, till vår mailadress så vi gick in och kollade hans mail. Sen så måste vi ha gjort någonting mer mot honom också för tillslut så fick vi tillsägelse av en lärare att vi skulle sluta mobba honom, hahaha!

_______________________________________________________________________________________________

Beccas första kärlek

När man var liten så var man ju alltid kär i den man tyckte var snyggast i klassen, och enligt dagboken var det en kille som hette Victor som gick i samma klass. Men sen att minnet inte räcker så långt tillbaka i tiden är nog inte så konstigt, och det är fortfarande ett mysterium vem denna Victor egentligen var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback