Jag om tio år

Idag är en sådan där tänka dag då jag går runt och funderar. Funderar på framtiden och vad man här tio år fram i tiden. Jag vet bara att jag vill resa oh hitta ett bra jobb som jag trivs med.. Det störta problemet med det är väl för det första att jag har tiden till att resa nu, men jag har inga pengar att resa för. Men sen när man har ett bra jobb och bra inkomst så blir det svårt att hitta tiden.

Sen vet jag inte om jag skulle vilja plugga vidare till någonting, jag har ännu inte hittat någon kurs som är
Intressant nog (förutom fotoutbildningen, men det är så dåligt med jobb inom det yrket att det inte känns som att det är värt det)

Hursomhelst så vill jag i alla fall tävla i Tyskland snart :) och så vill jag bara leva och bo med min älskade och syster oh vänner..

Aja, nu ska jag gå tillbaka till mina funderingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback