Kulturkalaset

Igår började vi med en tripp till Rusta och ÖoB, min och Emelies bästa vänner. Ni vet, vår attityd är billigt är bäst (kvalite kommer långt ner på listan). Men hursom så blev vi lite nostalgiska på ÖoB och handlade med oss HubbaBubba, Chupa Chupa klubbor och Smarties. Hade även tänkt köpa tefat, (de som smälter i munnen), men det skippade vi denna gång!

Vi drog sedan förbi kunden jag hade igår och hämtade min jacka (ja, jag hade glömt jackan hos kunden och inte på salongen. Stupid me) och sedan fortsatte vi in mot stan för att se på Johan Wellton, jonglören. Måste säga att det var skönt att få sittplats, någon hade ju tänkt till och satt ut mattor på gatan. Johan var duktig, synd bara på alla barn som ska springa in och förstöra showen hela tiden, man kan ju som fråga sig vart föräldrarna håller hus?

Vi gick även in senare under kvällen och lyssnade på Mustasch på Götaplatsen, helt okej faktiskt! Sedan blev det att åka hem och köra frågesport (och tänk att jag vann en omgång, det ni. Inte visste ni att jag var så allmänbildad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback