Jag är seende igen

Imorse var det sovmorgon, lååång sovmorgon och vaknade inte förrän halv  tio. Alltid skönt att sova ut, det behöver man ibland.

Natten har dock inte varit lika rolig, och spenderades mestadels på toaletten då jag hade sån fruktansvärd magknip. Usch och fy vad jobbigt! Sen när man ligger där i sängen så är det så oerhört svårt att hitta en sovställning som dämpar ontet..

Hursom så var det även svårt att somna om inatt då Totte är en mongokatt som jagar runt pennor och tamponger på golvet, hoppar upp och ner för fönstrena och jagar flugor (han är en klumpig katt också så han råkar alltid krocka med fönstrena när han ska upp) och studsar på en när man försöker sova. Helst plockar han upp leksakerna i sängen och leker med, och bryr man sig inte om honom så får man en tass i ansiktet.. han vill inte att jag ska sova :O


Imorse ställde jag mig framför spegeln, tog kökssaxen och snabbklippte luggen. Måste ju kunna se någonting ffs. Inte den finaste klippningen jag gjort.. Men det fungerar så länge i alla fall. Nästa gång ska jag ta mig till en salong och fixa det tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

sv. Tack fina, fina skea <3

Du är underbar!

2011-08-05 @ 16:05:20
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback