Drömmar..

Skulle gissa på att jag och Totte är ungefär lika trötta nuförtiden. Det blir så när man jobbar mycket och har svårt för att sova på nätterna. Jag drömmer hela nätterna så jag känner mig aldrig utvilad på morgonen vilket är grymt irriterande.

Inatt har jag b.la drömt att jag jobbat på restaurang och skulle göra två pajer och en kladdkaka utan recept. Det var sjukt stressigt och svårt och jag har ingen aning om hur jag tillslut lyckades att servera gästerna. Nästa dröm handlade om ett krig mellan några tjejer och killar där vi tjejer hade yxor och killarna pilbågar och så slogs vi och mördade varandra.,. sedan så hoppade det över till en dröm där jag var jagad, jag cyklade och sprang i skogen om vartannat men visste inte riktigt vad det var jag flydde ifrån, kände bara på mig att jag måste springa och inte får titta bakåt.. Och sedan hoppar det över till att jag befinner mig på salongen ensam och gör en massa behandlingar, men hur jag än gör så lyckas jag inte göra kunderna nöjda, och det är flera stycken som bara snäser av mig och går iväg och jag känner mig så sjukt hjälplös.


Fattar inte varför jag måste drömma så mycket? Vad är mitt problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback