Dag 6: Tema ”grön”

Grönt är skönt?
Min dåliga fantasi på detta tema gör att ni nu får se en till gammal bild på mig, och denna är ifrån 2005. Tänka sig att man hade armvärmare på den tiden (Beccas)! Och ja, jag måste ju faktiskt hålla med om att grönt är skönt ibland, för denna tröja var faktiskt väldigt bekväm (Beccas!) och jag tror faktiskt den fortfarande lever och ligger gömd längst in i garderoben.



(Det var benvärmare har ingen anning varför skea har dem på armarna)

När jag hör grönt tänker jag naturligtvis på sommaren, för nu är det inte så länge kvar=)


Kommentarer
Postat av: Stampe

Hej! Jag sökte på sneda tänder på Googles bildarkiv och då kom den här sidan upp. :)

Såg att en av er ville ha tandställning och tänkte bara säga att jag just har gjort en hemsida om riskerna med det (se url:en vid mitt namn).

Jag vet ju inte säkert vad tandläkarna skulle rekommendera dig om du gjorde en undersökning men jag vill bara varna för att dra ut tänder (om de nu skulle föreslå det). Din mun såg väldigt smal och liten ut tyckte jag och då kan det bli knasigt att dra ut.

Förlåt om jag lägger mig i, men det är bara för att jag bryr mig!

Kram, Stampe.

2011-04-20 @ 01:07:03
URL: http://www.tandstallning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback