Dag 30 - Vad gör dig annorlunda från alla andra

Skea är annorlunda därför att
Ja, vad är det egentligen som gör mig olik alla andra? Mitt utseende, mitt sätt att vara, min klädstil?
Allt detta skiljer mig självklart från mina medmänniskor, men frågan är väl om det finns någon som är lik mig i allt detta?

Just nu så kan man väl inte kalla mitt sätt att klä mig för min klädstil, utan det är ekonomin som styr, och det innebär alltså att jag fortfarande försöker använda gamla kläder som man haft liggandes i garderoben under åren.

Kanske är jag annorlunda från många andra då jag valde att flytta till Göteborg (då jag endast varit där en gång tidigare) för att utbilda mig och är fortfarande kvar. Nej, det finns många som gjort detta. Kanske är det cheerleadingen som gör mig annorlunda, vi är faktiskt inte många utövare i Sverige som är över 23 and still going strong, än så länge i alla fall. Ja, så måste det vara. Det är detta i kombination med mitt sätt att vara, min norrländska bakgrund och mitt utseende.

Vad säger jag då om mitt utseende, tja. Jag själv anser väl att inte att jag är vidare snygg, men inte vidare ful heller för den delen (men klart det finns dagar då detta också händer, åt båda hållen beroende helt på humör). Jag har ett väldigt alldagligt utseende, några kanske skulle säga att jag är "den lilla söta", fast jag nog hellre skulle vilja höra "den grymma lilla bruden", men som ni kanske vet, så är jag inte riktigt så grym. Men kanske en dag framöver ;D

_______________________________________

Becca är annorlunda därför att

Becca tycker att hon är en ointresant person. Hon funderar på massor hela tiden och ställer konstiga frågor.
Hon har även under vissa perioder svårt att komma ihåg ord i meningar som andra får fylla i åt henne, vilket gör det otroligt svårt att föra en konversation.

Hon skulle helst vilja vara den sociala och utåtriktade personen, men vissa saker är svårare än andra att ändra på. Hon har inte själv sett sig som blyg människa, utan bara att hon inte haft så mycket att säga vilket upp kommer när man har dåligt minne och glömmer saker konstant, men det har nog visat sig att det är lite av båda.

Hon är nöjd med sitt utseende just nu och tycker att de 22 åren gått aldeles för fort, då det är så mycke hon vill hinna göra, men hon varit för slö för att ta tag i. Och sen så klarar hon inte av att göra något själv, någonsin. Hon skulle aldrig komma på tanken att flytta i lägenhet själv, inte ännu i allafall.



Kommentarer
Postat av: hattenhauer

sv: hur menar du nu? XD

finns de nån film på er nånstans? :D



ja.. men vi tar de inte lugnare bara fför att vi har gått ner, det är vi inte ensamma om nämligen, så det finns flera lag på våran nivå på RM :)

2011-04-12 @ 16:01:03
URL: http://hattenhauer.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle vilja beskriva dig som liten men tuff Skea!

2011-04-13 @ 08:20:43
URL: http://annas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback