Att sätta upp mål för sig själv

Okej, från och med nästa vecka så ska jag blir sjukt duktig på att motionera och stretcha. Nu jävlar ska jag bli vig och få den kondition som jag alltid velat ha!
Jag ska ta minst en timme utomhus oavsett väder (de dagar jag inte jobbar fulldagar), jogga och springa. Sedan komma hem och stå och sparka lite och värma upp ryggen och sedan ska jag köra ordentlig stretch.
Hur vig och hur bra kondition hinner man få på kort tid?
Vi får helt enkelt se!

(Jag skulle ju köra någonting liknande detta för två månader sedan men råkade då ut för en rejäl sträckning så att jag blev stillasittande sjukt länge. Men detta ska inte få hända igen!)


PS! SKEA, nu har du lovat dig själv detta. Så inga undanflykter, gör det bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback