Lycka


Jag har hittat hem!

Det är så otroligt skönt att varje morgon vakna upp i sängen med Daniel bredvid. Det är så otroligt skönt att varje kväll lägga sig och somna i Daniels famn. Det är också så otroligt skönt att ha en Daniel som torkar ens tårar, står ut med min slarviga sida och som hela tiden stöttar och hjälper till att ta fram mina bästa sidor

Det är egentligen otroligt hur lika man kan vara i tankesättet, och hur man kan komplettera varandra så bra som vi gör. Det är nog också därför det känns som att vi verkligen passar ihop på alla plan.


Vissa kanske funderar över ålderskillnad, men det gör inte jag. Så länge man kan mötas på samma plan så är det inga problem, så länge man trivs ihop så är det inga problem.


Du är awesome Daniel!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så vacker skea. Jag blir så himla, himla, himla glad när jag läser detta! Du om någon förtjänar verkligen att vara lycklig och känna dig trygg. Jag är glad för er skull! :)

2010-09-24 @ 19:28:56
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback