Hos Katte

Blev bjuden på en grekisk lasagne som faktiskt var över förväntan god! Sedan fanns det även grekiska crossianter med antingen fetaost eller choklad, tyvärr var jag alldeles för mätt för att smaka detta eftersom jag ätit tidigare under dagen.
Sedan fanns det även fika, tårta och chips att äta, så jag ångrade att jag ätit så mycket mat tidigare under dagen.

Men hos Katte träffade jag mycket nya och intressanta människor, drack en hel flaska vin själv och satt mestadels på golvet.
När vi sedan skulle ut så var det tyvärr många som gick hem, några skulle jobba, någon hade varit ute dagen innan och dylikt. Plus att två gick ett annat håll då de inte var så sugna på att dansa utan mer bara vara social med öl.

Men vi var tre tappra danssugna tjejer som snällt stod i kö för att komma in på Lounge, Valand och Deep. Men pga åldern blev vi nekade. Så tillslut drog jag ner dragkedjan på jackan och så gick vi till Peakok, självklart var det inga problem att komma in. Men när vi fick veta att inträdet skulle gå på 150:- så vände vi och gick ut igen.
Mitt i allt detta hade det självklart börjat att regna, så vi gick till Parken för att se om detta skulle vara intressant, men kön var så lång att vi sket i detta också, så istället gick vi till Excet, där vi förövrigt fick gå in direkt utan att köa.


På excet dansade vi som tokar, Katte blev slickad på örat av en kille och den andra tjejen som var med blev halvt förföljd av en kille (han vägrade ta ett nej, inte på ett jobbigt sätt eftersom han verkade som en väldigt gullig kille så det var väl mer charmigt än jobbigt)

Tyvärr sade mina fötter stopp när klockan blivit över tre, så då fick jag ta och bege mig hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback