Värma upp musklerna

Igår började träningsvärken komma från att jag hoppade lite i lördags (ni som prövat köra lite hoppträning då ni inte gjort detta på väldigt länge vet att det bla kommer i nacken/axlarna)
Hur som helst så fick Daniel äran att massera mig med linement för att mjuka upp musklerna lite och sedan duschade jag jätte varmt och smörjde på voltaren.
Tack Daniel för den underbara ryggmassagen, den var välbehövlig!

Idag tänkte jag lägga mig i ett värmande bad en låång stund och sedan försöka stretcha lite


Kommentarer
Postat av: sara

Jaha, jävlar va bra dom va! :D Jaa tiden går så sjukt fort, snart varit tillsammans ett år! =) går allt bra i gbg då?=)

2010-10-04 @ 10:11:58
URL: http://lillsaraan.blogg.se/
Postat av: sara

Jobbigt :/ Jo, ungefär samma här..är ju inte så supermkt affärer att söka på heller. Men spring vickar på dagis ibland :)

2010-10-04 @ 11:48:49
URL: http://lillsaraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback