Charmigt eller vad?

Måste jag säga att man smälter som smör!

Mamma ringde min mobil, stod det i allafall. När jag svarade hör jag Williams röst;
- skea, skea, skea, skea... Hallå!

Sen så märks det ju att han är släkt med mig då han fortsatte med;
- Vet du, vet du, vet du, vet du. Vet du vad du ska få?


Han ville ringa och berätta att vi ska få en kattunge (självklart visste jag ju redan detta), men han ville berätta att Becca också skulle få en kattunge och jag skulle få samma kattunge. (.. jag tror inte riktigt vi ska ha samma kattunge... )


Sedan berättade han också att han var hemma idag för att han var förkyld.
- Alla är lediga idag
- Inte alla väl, Becca jobbar ju
- Men alla i vita huset är lediga idag
- Men Becca bor väl också där
- Nemen hon bor ju i Göteborg



Vilket charmtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback