Nattliga drömmar

Okej, inatt drömde jag väldigt konstigt angående cheerleadingen. För vi var på ett läger och tjejerna stuntade och gjorde en pyramid. När jag vänder mig om och tittar dit så är det inga passare, vilket gör att mittengruppen faller, och vem är det jag får trösta, jo, JENS, från högstadiet?

Så alltså ni som känner mig sen högstadiet vet vilka jag menar, men denna Jens stod i hands på Johan i extension. Utan passare så föll dom och Johan bromsade inte fallet bra alls. Så Jens blev jätte sur och ville inte stunta längre, så han kom till mig och klagade om hur Johan betedde sig.

Tjejerna gjorde liberty extension hitch på sidorna samt elevator, så det var ett snyggt stunt och alla klarade ju det, förutom Jens och Johan då


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahaha, Jens, som i "pip"? XD

2010-11-04 @ 02:42:08
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback