Nattliga drömmar

Första drömmen; Att jag bor i en lägenhet med mamma, Pelle och Becca och är ute i vardagsrummet och ser en VIT PUMA under en möbel, drabbas av panik och tar med mig djuren och Becca in i föräldrarnas sovrum och låser dörren. Eftersom det endast är en glasdörr som skiljer oss och den argsinta puman så är det panik! Dörren går inte att låsa och Puman hoppar hela tiden mot dörren så både jag och Becca får stå där för att hålla emot så att det inte ska gå sönder. Jag väcker mamma så att hon ska kunna ringa till någon som kan komma och hämta puman (vi är tydligen inte heller de enda som råkat ut för dessa pumor utan de hade rymt någonstanns ifrån)

Andra drömmen; Plötsligt befinner jag mig i ett sorts klassrum , men det är ingen jag känner som är där. Då kommer en gammal klasskompis in genom dörren (Linnea) och hon berättar att hon numer studerat samt jobbar på ett kryssningsfartyg, som kör resor till Korea?! Hon berättade även att hon trivdes ganska bra för tillfället men att hon skulle hinna bli sjukt less då hon skulle vara på båten ända till 2020. Hur hon hade kommit till detta klassrum var med hjälp av en bussresa, hon fick ta dessa bussresor några gånger om året för att åka hem över helgen (frågan är väl egentligen hur hon hann hem och tillbaka över en helg?)

Tredje Drömmen; Helt plötsligt kommer Karro in i klassrummet och jag ser att alla mina klasskamrater är från cheerleadingen. Det står en lång matta på ena sidan av klassrummet och hon säger till mig att träna på handvolter, vilket går dåligt till en början men jag blir bättre och bättre. Sedan byter klassrummet form och blir till en stor träningslokal istället. Då är det dags för alla stuntgrupper att köra 360 upp till extension, vilket fungerar förvånansvärt bra! Men sedan kommer det underliga då jag ger som förslag på att vi ska träna kast, Karro protesterar och säger att vi inte behöver ha kast med i rutinen eftersom det är fult, så det enda till vi ska ha är en till dans och ingen gymnastik eller hopp. Hahah, så vår rutin är bara stunt och dans hela rutinen!!


Asså fatta att man känner sig påtänd då man vaknar, det är ju inte normalt att drömma såhär (och jag drömmer sådana här drömmar nästan varje natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback