Helt slutkörd

Att jobba heltid på lager och sedan jobba torsdag, fredagkvällar och lördagar tär verkligen på kroppen och psyket.
Nu har jag jobbat såhär i strax över ett år och har ingen aning om hur länge till det fungerar..
Det jag saknar allra mest är att ha helgerna lediga, för som det är just nu så känns söndaarna extremt stressade eftersom det är dagen jag ska hinna göra allt jag inte hunnit under veckan.. Tänk också att kunna dra iväg en weekend någonstans..
Jag har så mycket som jag vill göra här i livet men funderar bara över hur jag ska hinna då jag just nu knappt hinner tvätta, städa eller diska..

Kommentarer
Postat av: Nirre

Tur att du har nån hemma som gör det åt dig då ;)

2010-05-10 @ 09:57:09
Postat av: Petra

Skea, tänk på att det är viktigare att leva än att jobba. Du måste tänka på dig själv och ditt mående i första hand. Om du fortsätter såhär är det risk att du verkligen, verkligen går in i väggen och då är det inte lätt att ta sig därifrån. Tänk på att du är du, det finns bara en som du. Du får inte sudda bort det. Du måste ge ditt jag plats i livet annars tar allt dåligt över, och det förtjänar du inte. Det kan vara jobbigt att plocka bort något i ditt liv, men tänk att du byter: Du plockar bort något, men plockar fram dig själv.

Jag hoppas det blir bättre Skea, du förtjänar det bästa!

kram

2010-05-10 @ 12:32:49
URL: http://bakomskalet.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för det du skrev Skea, det värmde verkligen:)

- Du vet att jag finns här för dig också va? Vi får hjälpa varandra helt enkelt. Jag hade gärna kommit och hälsat på er om jag haft råd, men de pengarna finns tyvärr inte just nu, måste låna av mamma för att ha råd med mat för tillfället så det fungerar inte så bra. Men kommer ni hem nått till sommaren?=)Isåfall syns vi ju då!



2010-05-11 @ 10:28:50
URL: http://bakomskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback