Dagens i-landsproblem Borttappad handsfree

Dagens i-landsproblem
Eftersom jag under gårdagen tappat bort  min handsfree tillfälligt och var i stort behov av att lyssna på musik medan jag gick till salongen så blev jag väldigt irriterad. Hur kan det komma sig att den alltid försvinner hela tiden!

Hur som helst så fick jag improvisera! Vilket innebar att ta lurar från ett gammalt headset, dock med de kortaste sladdarna i världshistorien, vilket fungerade super eftersom man ju kan hålla i mobilen medan man vandrar.. MEN självklart så regnar det när man står i dörren och är påväg ut. Vad gör man? Lurarna är så korta att det absolut inte går att stoppa i-phonen i fickan och inga innerfickor har man. Ni tjejer förstår nog hur det slutade, man tager vad man haver.

Min i-phone åkte därför ner i behån under färden till salongen.. bekvämt, Nej tack. Men dock ändå så mycket bättre än att den skulle bli blöt av regnet.!

Men hur göör man som kille i den situationen? Dagens i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Nirre

En kille skulle inte slarva bort något så viktigt på detta sätt! ;)

2010-03-28 @ 13:28:20
Postat av: Caroline

Hiss eller diss av boyfit-jeans?



Just nu lottar jag ut ett sminkkit ifall du är intresserad :)

2010-03-28 @ 22:40:42
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback