En skadad fiskmås vid namn Bengt

Påväg från hållplatsen träffade vi på en skadad fiskmås. Nog för att jag hatar dom jävlarna, men jag tyckte så synd om denna fågel.. vi kan kalla honom Bengt.
Bengt var så ledsen, man såg nästan tårarna i hans ögon. Bengt hade troligtvis blivit påkörd för hans vinge var blodig och hängde ner och så kunde han inte flyga. Vi försökte närma oss Bengt för att trösta honom, men han bara drog sig undan och gömde sig mellan bilarna i parkeringshuset. Han ville knappt möta min blick, han var så skamsen och rädd.

Hur som helst så hoppas jag att någon gjort slut på ditt lidande Bengt och jag lovar att du kommer få det bra där uppe i fågelhimmelen.


It was a pleasure to meet you Bengt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback