Vad hände egentligen under 2009?

Januari 2009
En ganska händelselös månad. Becca hade nästan gått klart sin utbildning till Makeupartist och jag var iväg med cheerleadingen till Tyskland och Beach Cup (som inhoppare och hade endast hunnit träna i två månader med dem)
Jag varit modell åt Becca på Makeupstudion


Beach Cup i Berlin
 



Februari 2009
För att liva upp denna månad så satte jag och Becca igång med fotosessioner. Vi fotograferade både människor samt objekt.

1/2 Fotosession utomhus med Becca
 

22/2 Utomhusession i Bergsjön med Becca


23/2 Fotosession hemma
 

25/2 Fotosession utomhus med Soso
 

27/2 Fotosession utomhus med Mariah
 



Mars 2009
Fortsatte med fotosessionerna för att utöka min portfolio samt så prövade jag på livet som mingelfotograf

1/3 Utomhusfotografering med Malin
 

3/3 Fotosession inomhus med ljus


4/3 Fotosession utomhus med Becca
 

8/3 Första studiofotograferingen, tema manga :)


3/17 Fotosession med Angelica och hennes kompis
 

20/3 Vimmelfoto på Rockbaren och Stickyfingers


26/3 Fotosession hemma i "fotostudion"


27/3 Vimmelfoto på Rockbaren igen :)




April 2009
Nu började sommaren komma och det var dags att ta på sig sommarjacka och lägga sig utomhus och sola lite! Det var även i denna månad vi prövade göra palt själva för första gången samt så blev jag anställd på Assist

Glassätande i solen
 

I början av april när det var nästan 20 plusgrader


Vi gjorde även om i köket och bakade palt
 

Jag provjobbade på ett ställe och fick anställning på ett annat ställe


6/4 fotosession i Bergsjön med Becca


Fotograferade och la upp bilder på syrrans blogg
 


Maj
Nu hade sommarvärmen dragit in ordentligt och det var dags för sommaravslutning med cheerleadingen, samt uppstart för Göteborg Allstars som var tänkt att tävla i Paris. Stunten bokade flygbiljetterna till Paris och jag hade äntligen råd att köpa lite nya kläder eftersom att jag fått en efterlängtad lön. Vi fick även påhälsning av familjen Dahlberg!

Sysslolösa som jag och Becca är så bytte vi en sko med varandra


En fin avslutning med seniorerna


Jag var och provade ut glasögon


Mamma, Pelle och Bäbis kom och hälsade på
 

Träning med Göteborg Allstars


Fotosession med Becca och hennes egendesignade klänning
 

Min älskling Stevie lämnade oss




Juni 2009
Under denna månad så blev jag ensam hemma i lägenheten eftersom de andra skulle upp till Piteå och jobba, så jag tränade, jobbade och tränade

Träningarna med Allstarlaget fortsatte


Vi firade fem år tillsammans


Vi hade sommarläger med cheerleadingen
 



Juli 2009
Under Juli månad blev det otroligt varmt och några av dagarna var det över 28 grader i skuggan! Unde rdenna månaden så hade jag semester i Piteå samt fick påhälsning i Göteborg av Helene

Nedläggning av Allstarlaget pga avhopp



Afterwork med jobbet


Semester hemma i Piteå och kärt återseende med Nirre


Passade på att fotografera lite hemma i Lillpite



Följde med familjen till Ikea i Haparanda


Avslutningskväll i Piteå med Grillkväll hos Pappa


Finbesök i Göteborg av Helene




Augusti 2009
Nu var det dags för folket att börja komma hem igen! Under denna månad så hann vi komma in gratis på Madonna Konserten, började stuntträna inför Paris, afterwork med jobbet igen, samt så fyllde jag ju år!

Wii kom äntligen och vi blev besatt av MarioKart


Vi började träna inför Paris


Afterwork med jobbet efter den dåliga nyheten om uppsägelser


Utekväll med mina älsklingar dagen före jag fyllde år


och den stora höjdpunkten. Jag fyllde 22




September 2009
Började månaden med en snabbvisit i London tillsammans med Karro, syrran och Karros kompisar, sedan var det träningar och träningar, och sedan bar det av till Paris och Disneyland, och så drabbades jag av en hemsk influensa när vi kom tillbaka till Sverige igen

Träning, träning


London över helgen


Köpte den finaste väskan


Var på Disneyland i Paris, efter att vi fått pokal för en tredjeplats
 

Tävlade i Europeans i Paris
 



Oktober 2009
Nu var det dags för nybörjarseniorerna att träna på riktigt eftersom deras första tävling närmade sig. Under denna månad var det också dags att inhandla lite nya kläder samt så vann jag fribiljetter till att se Fame på bio

Köpte tunikor
 

vi uppvaktade Nirre med tårta


Och tävlade på Eiker i Norge
 



November 2009
Då var det dags att börja träna inför Beach Cup i Tyskland, jag gjorde även min första salto från elevator, sov i en kartong på jobbet, tävlade och fick besök av Verran

Första salto


Lite trött på jobbet kankse?


Tävlade i Tyskland på Beach Cup


Vi plockade hem tre pokaler


Verran på besök




December 2009
Nu var det dags att julpynta, samt tävla i London och sedan fira jul hemma i Piteå

Julpyntning


London igen


Fick två pokaler
 

Fotosession med Becca
 

Julbord med jobbet


En stor godispåse från jobbarkompisarna till tågresan hem


Julafton hos Mamma


After xmas med tjejerna





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är som mua jag ska jobba :) Okej, så ni skrev inte upp er på dagar osv? För jag har fått massa dagar, annars hade det ju varit kalas så som du säger, då jag har vissa saker vissa eftermiddagar! Tack för svaret iaf :)



Btw. Vilka tränar du cheer med?

2010-01-07 @ 09:27:32
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback