Dagens Tanke

Dagens Tanke
Det är egentligen konstigt att det man själv ser som en självklarhet och lever i, tycker andra är otänkbart. Jag pratar om lägenheten. Vi är ju faktiskt jag och min pojkvän (Nirre) som bor här egentligen, och syrran och Nirres bror Parre som är inneboende hos oss, inneboenden som sover i soffan tillsammans.. dock endast på ett kompis plan, att dessa två skulle ens närma sig varandra på ett annat sätt är nog helt otänkbart.
Att bo tillsammans med sina syskon är nog också lite annorlunda, dock har jag nästan inte hunnit pröva någonting annorlunda (jag har ju tidigare bara hunnit bo ett år tillsammans med Nirre då under konstant pluggande).

Men vi syskon kommer nog bo tillsammans ett tag till, för än så länge går det hyffsat. Självklart blir det syskonbråk nu och då, och man blir väldigt irriterad på varandra.
Men vi älskar varandra innerst inne ändå :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback