Dagens Shopping

Dagens Shopping
Jag älskar New Yorker! Idag var första gången jag gick in på denna underbara affär och jag kommer nog bli stammis där! Dock så hann jag bara snabbshoppa idag eftersom jag endast hade tjugo minuter på mig innan jag skulle ta spårvagnen tillbaka till stan och möta Nirre. Vi gick sedan en snabbsväng in på Cubus och köpte en t-shirt åt honom, en snabbis in på Missay och köpte en mysdress åt mig och sedan en snabbis in på Lagerhaus för att köpa en klocka till köket!

Allt jag shoppade från New Yorker


Det blev alltså en super snygg bikini till i sommar


Två super gulliga t-shirtar


Två längre huvtröjor med plajetter (den gröna är mycket mycket grönare i verkligheten)


Sedan köpte jag en mysdress på missay! Älskar den!


Sedan har jag även beställt denna goding! Längtar tills den kommer:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahha, jag kan verkligen tänka mig att den sista kommer passa dig utmärkt! :D

2010-02-17 @ 00:33:14
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback