Dagens Obehagligaste

Dagens obehagligaste
Om jag säger såhär, Anticimex nästa! Nu har vi fått det bekräftat med vägglöss, eftersom vi hittade några stycken på ett underlakan på sängen... Det blev alltså panik städning för de som var hemma (jag var på en föreläsning), tvättning av lakan och dylikt och fixa iordning.
Dock så vaknade jag inatt av att det kliade som fan på armen, och sträckte mig därför till sängbordet efter kortisonet. Så medan jag, halvvaken smörjde in mig på armarna ser jag något som springer över min kudde! Det är ju min kudde för fan!
Så snabbt satte jag mig upp i sängen och ropade på Nirre så han kunde komma och döda den. Inte direkt så att man kan sova efter en sådan händelse! Men eftersom de inte kommer fram när det är ljust så försökte jag sova med lampan tänd... och mardrömmarna har bara löst av varandra under natten

Fan, jag kommer inte våga sova i lägenheten inatt om inte Anticimex kommer idag!


Kommentarer
Postat av: kickan34

fan -- va äckligt. ja hade fågelloppoor ett tag o ja de kryper ju i kroppen- .

2010-02-08 @ 15:43:57
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback