Gårkvällen blev inte som väntat

Eftersom vi blev bortbjudna till Daniels kusin så gick vi ner och köpte en pizza på torget för att dela på. Dock så var det pirri pirri på, vilket gjorde att jag sa att det bara skulle vara på den ena halvan, och självklart gick det inte att se vilken halva som var stark.. vi fick vår beskärda del av hettan kan man som säga!

Vi tog i alla fall taxi hem till Klas och Charlie, lata som vi är. Men vem vill promenera i kylan? Sedan så sysselsatte vi oss med att spela Bezzerwizzer och tänka sig, jag var mer allmänbildad än vad jag trodde! Hur som helst så blev klockan mycket och vi kom hem vid halv tre, min mage och huvud sa ifrån och jag promenerade direkt till sängen och drog täcket över huvudet.
Men en rolig kväll hade vi, och lite bakis idag är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback