Livet

Att det har varit ett ganska krävande år för mig har nog många förstått. Jag har haft extremt mycket bollar i luften och då och då tappar man några av dem, vilket är väldigt jobbigt för en sådan som mig (jag har extremt höga krav på mig själv)

Först och främst så kan jag rekomendera er till att aldrig jobba heltid, ha ett företag deltid kvällar och helger samt vara tränare/träna två dagar i veckan. Detta tär så otroligt på kroppen, och där i slutet så höll jag allvarligt på att gå in i väggen.. och det är inte okej.

Sedan så bröt jag upp från ett sexårigt förhållande, samtidigt som jag blev av med mitt jobb, vilket ledde till att jag var tvungen att lägga ner mitt företag.
Mitt företag har betytt mycket för mig, trots att jag bara gått minus på det. Jag har lagt ner så otroligt mycket energi och tanke på det och verkligen trott att det skulle fungera och sedan så faller det bara platt.

Allt detta har verkligen tagit ner mig på botten ska ni veta. Sedan att allting hände samtidigt gjorde inte saken bättre. Självförtroendet dalade ordentligt och det var extremt svårt att se något ljus i den mörka långa tunneln.




Hur ser det ut idag då kanske du undrar?

Jag mår bättre och det börjar gå uppåt. Jag hade en tanke på att fortsätta som tränare, men frågan är om jag orkar det psysiskt, så jag måste nog vänta med det ett tag. Tills jag hunnit återhämta mig och kommit tillbaka ordentligt.
Jag har försökt att sänka kraven på mig själv ordentligt och försöker numer tänka att man inte är mer än bara människa. Jag försöker ta dagen som den kommer och uppskatta de ljusa stunderna i tillvaron.


Jag är otroligt glad för stödet jag fått under denna jobbiga tid och är tacksam över de som jag haft vid min sida. Nu kan det bara bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback