Paris Del 4

Måndag morgon var det dags att bege sig hem, men först en runda på stan och snabb shoppa. Tyvärr har de inte alls samma öppettider i sverige och det var bara visa affärer som öppnade tio (vi var tvunga att ta oss därifrån klockan elva). Men lite kläder hittade vi allihop i alla fall. Karro passade på att fråga i receptionen på hotellet vart flygbussarna skulle gå ifrån, och han sade ett helt annat ställe än det vi hade kommit till när vi kom till paris. Hon fråga flera gånger om han var hundra procent säker, vilket han var. Men när vi skulle ta bussen dit, så visste inte busschaffören något om detta, bara att flygbussarna till en annan flygplats gick därifrån, så vi skippade bussen och gick ner i tunnelbanan för att fråga i informationen, den långa sega kön fick oss att börja stressa massor. Och när det tillslut var vår tur så var hon i kassan skit sur så vi fick inte veta någonting. Men vi hoppade på en tunnelbana och började resa tillbaka dit vi kom ifrån i torsdags. Jag passade sedan på att ringa nirre som googlade fram åt oss att vi var påväg åt rätt håll, så tillslut kom vi fram dit i alla fall!

Hemresan gick väl bra, förutom sista sträckan med x2000 från katrineholm, där började jag må super illa och gick och la mig på golvet på toaletten. Men jag tog mig hem i alla fall och hann sova några timmar innan jag började spy..
så nu har jag tömt magen totalt, har hög feber, ont i halsen, ont i ryggen och huvudet. Jag har knappt rört mig ur sängen idag, bara legat och försökt sova för att inte känna av ryggen.

Skit också, jag har inte tid att bli sjuk!




Kommentarer
Postat av: Petratra

Sv. Yeeeiy, då är jag inte ensam om att ha en monsterfot;P Fast min är ju dock inte stukad, men ändå;)



- Hoppas din fot blir bra snart, och att du kryar på dig:) Hälsa Becca!

2009-09-30 @ 12:32:04
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback