Äntligen stuntat igen!

Det är så synd att vi aldrig har tid att köra stunt träningar längre, men igår kom den stora dagen! Jag har ju inte stuntat sedan vi tävlade.

Om man försöker se tillbaka i tiden så har jag inte alls haft så många stuntträningar. För förra året så började vi väl i november med att träna till Beach Cup som var i Januari, så då fick jag hoppa in som standin och köra. Sedan efter Beach cup så blev det en låång paus innan vi satte igång igen och hade några träningar innan sommaren, sedan drog Becca så då blev det ingenting. Sedan var det ju meningen att vi skulle köra lagrutin, men detta blev inte heller så där gick det bort många stuntträningar.. efter sommaren fick vi äntligen köra igång med paris programmet, vilket inte heller blev så många träningar men några stycken och sedan har vi inte tränat sedan dess ;p


Men igår var det äntligen dags, nu med Karro och Carina som baser och Becca och Lena som bak/frampersoner. Och det gick faktiskt väldigt bra, programmet kommer bli super!


Klasser vi skall tävla i på Beach Cup:
Senior Group stunt - Jag, Karro, Becca, Carina och Lena
Senior Group Rutin - Jag, Karro, Carina, Lena och Felicia
Allgirl Twobase partnerstunt - Jag, Becca och Karro
Allgirl Partnerstunt - Jag och Karro
Freestyle Dubbeldans - Jag och Becca  sedan kanske Karro och Carina
Individuell: Felicia samt Julia

 

Vi kommer äga så stort det här året! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Shiiet vad roligt:) Lycka till!

2009-10-28 @ 11:13:46
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback