släkt på besök

 

Mamma, Pelle och Bäbis kom i Tisdags. Så då började de med att gå på stan med Becca och sedan åt vi på restaurang när jag slutade, vi avslutade även dagen med en promenad i Haga/Linne. Under onsdagen var de på Backaplan och strosade runt, medan jag frös på jobbet, och sedan när klockan slagit tre begav jag mig in mot stan där jag väntade på de andra. Vi tog en tripp till slottskogen, kollade och klappade på djur (jag blev förövrigt kär i en gris) och sedan gick vi över till Botaniska Trädgården och gick vilse i skogen. Det var bara synd för vädret för det kom lite skurar, men inget man inte överlever i alla fall. Botaniska var verkligen super fint, och stigarna bakom kantas av så mycket fina träd och fåglar att det ser nästan förtrollat ut. Vi avslutade dagen med att bege oss till vår lägenhet där nirre och parre bjöd på en god kycklinggryta med ris.

 

Jag frågade förresten Bäbis om han hade saknat mig.
Bäbis: Jag har saknat dig jätte mycket
Jag: Oj, har du saknat mig jätte mycket! :)
Bäbis: Joo, jätte, jätte mycket
Jag: Men har du saknat Becca något då
Bäbis: Lite. Lite, lite, lite. 
Och så tog han en andningspaus och fortsatte
Pytte, pytte, pytte lite

 


 


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAH alltså jag dör! bäbis är fan för härlig! :D

2009-05-21 @ 11:55:08
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Karro

Go Bäbis go!

2009-05-21 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback