Shoppat

Japp, till och med jag har vart och shoppat igen.
Gick och bytte mina svarta shorts på Kappahl till en storlek större så att jag nu kan röra mig i dem.
Var även in på Massay där jag hittade mycket snyggt, tyvärr var det mesta i one size storlekar vilket inte jag kan ha, men köpte i alla fall en grå tunika.
Var även in på Monsoon och köpte shorts! Så nu har jag underdelar så det räcker ett tag, skulle dock behöva en sväng på stan och köpa enkla bas linnen :)

Detta hade jag på mig under dagen


Köpte denna fast i grå svart


Provade en finklänning men den var för stor =/


Köpte nya shorts


Kommentarer
Postat av: emsan pemsan

Jodå det är kul men mycket att göra :) å så samt jag är ingen morgon person så blir lite jobbigt hehe :P sen så vill jag hellre bo i luleå hela tiden i lägenheten men blir långt att pendla från luleå till öjebyn så bor hemma ibland på veckorna ^^ måste försöka börja blogga mer :) å det har varit varmt idag suttit på balkongen och gottat sig och varit ute och gått. men är avis på erat väder och att ni har sommar redan :P hehe ha det så bra! kram!

2009-05-01 @ 20:29:23
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback