Cheerträning!




Påväg hem från gymnastiken snodde Becca min sko (som egentligen var hennes, och så tänkte hon tvinga mig att gå runt i hennes stora ballerina med kilklack. Men detta gick jag inte med på, så jag tog den andra vanliga skon.. så vi gick med en av varje.. in på Hemköp. Haha. HUMOR på HÖG nivå! :)




Stunten gick väl sådär i Söndags. Men det är inte meningen att man ska kliva upp sju på morgonen för att träna, då kan det inte gå mer än fel. Jag råkade ju självklart armbåga Becca över näsan så att det verkligen FORSADE blod!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja vi får se hur det blir ;)

har typ fem pers som inte kan komma nu på söndag.. dock kan man ju knappt göra någon gymnastik i fängelset ändå, så jag tycker vi skall vara i slottis! det skall ju bli typ 30 grader! är ni på det eller? :D

2009-05-30 @ 12:50:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fatcheerleader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback