Godmorgon!

Tiden går fort nu! Och jag tror att jag har glömt bort att betala matteboken, så måste ta och kolla upp det.
I övrigt så har jag skickat iväg lite ansökningar till jobb, så hoppas på svar. Tänkte även skicka mitt personliga brev till Marita så att hon får titta igenom det, kan vara bra att låta andra ögon se det!

I övrigt så har vi fortfarande inte varit och kollat på fotostudion, men jag ska ringa och höra om det finns möjlighet att komma under dagen, vi har nämligen en otroligt rolig fotoidee som vi vill göra nu i veckan, blir väl på fredag förhoppningsvis!

Måste också säga att det är otroligt roligt att besöksstatistiken växer för var dag som går! Ni får ju gärna kommentera när ni ändå tittar in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback