Arbetet

Idag var jag på salongen och gjorde ansiktsbehandlingen på Alexandra, och en ryggmassage på hennes kompis. Verkligen trevliga människor.
Senare på dagen kom även Hanna förbi och fick sin ryggmassage!
I övrigt så kom det in några nya kunder så lite pengar fick man ihop i alla fall!

Just nu jobbar jag ju bara deltid på salongen, och behöver därför ett annat jobb också. Så sökte ett jobb på hisingen som jag verkligen vill ha (var på arbetsintervjun igår), så imorse mailade jag dem och tackade på deras tid och beskrev varför jag verkligen vill ha jobbet. Man kan i alla fall hoppas!

BTW så ska jag Ikväll ut och provfotografera (vimmelfoto)!




Visitkort


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan!



Tänkte bara skriva och tacka igen. :) Det var jätteskönt! Vad var det för jobb du sökte? Lycka till, i alla fall!

2009-03-20 @ 20:56:59
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej. Men det låter ju jättebra!

2009-03-21 @ 08:49:30
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback