Spelkväll

Igår latade jag mig hela dagen, förutom då att jag diskade och städade undan i lägenheten lite grann. På kvällen så drog jag och tränade gymnastik med Hanna och Katte, fick träna mina flickisar och frontwalkovers, dock var vi alla så tunga i kroppen att det inte alls gick så bra som det skulle. 
Efter träningen följde jag med Hanna till hennes bror (som också bor på samma hållplats som jag). Vi spelade lite Guitar Hero, singstar och sedan spelade de lite wii minispel. Jag vill också ha ett Wii! Nirre sa att vi ska köpa det, vi kommer ju ha ganska mycket pengar efter att han har jobbat så det är nog en bra ide ändå! :) Men det var en väldigt trevlig kväll tillsammans med Hannas syskon och kompisar:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Hur går det med tänderna, Har du fått tandställningen?

2009-06-21 @ 19:16:11
Postat av: Åsa

Hej!

Hur går det med tänderna, Har du fått tandställningen?

2009-06-21 @ 19:16:37
Postat av: angelica

Väskor till salu i bloggen, spana in. dom är unika!

Kram

2009-06-21 @ 19:21:44
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback