Pratat med en kändis?

När jag för första gången ringer detta företag för att reklamera produkter som vi fått in så möts jag i telefonen av en väldigt trevlig man. Han pratar lite för sig själv samtidigt som han tar uppgifterna han behöver och verkar lite halvt snurrig. Radion är igång i bakgrunden hos mig och låten Hungry Eyes av Anders Farnett har varit igång ett tag, och plötsligt från ingenstanns så säger killen i andra änden: "Inte för att skryta, men det är mig du hör på radion just nu".
Vad svarar man på detta? Antingen är killen i andra änden ett lätt psyk som vill imponera på mig, eller någon tok som bara vill skämta.. eller kanske det verkligen är Anders Farnett som sitter på detta bolag och svarar i telefoner på dagarna och skriver låtar på helger?

Vad vet jag? Men oväntat var det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Becca

hahahahaha

2009-06-18 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback