Baka bullar!


På jobbet i torsdags blev jag så sjukt sugen på kanelbullar, jobbet ligger ju i närheten av pågen, så kan gissa att det var den nybakade doften som lockade mig. När jag berättade detta för min arbetskollega så började han ju prata om bullar och mjölk och så skickade han en massa fina bilder på bullar. Så efter jag varit på salongen så rusade jag in på Hemköp och inhandlade ingredienser. Så medan Becca diskade så lagade jag mat och gjorde degen, klockan var då ca nio. Jag var även tvungen att springa tillbaka till Hemköp eftersom inte mjölet räckte till.. så sista plåten med bullar åkte in i ugnen strax innan tolv på natten..
Jag tog med mig två påsar till jobbet och jag kan ju säga att jag blev otroligt populär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback