Att komma hem halv tolv på en tisdag

Det var precis vad jag gjorde! Efter jobbet gick jag och Karro för att äta och planera inför lägret, efter detta tog vi oss en promenad till trampolinen och stötte självklart på en massa troopare i slottsskogen, redan på långt håll kunde vi konstatera att detta var cheerleaders, man ser det på hur alla är klädda och att det är en stor samling tjejer som joggar runt. På trampolinen tränade jag lite kicktossar, men även framåt/bakåt volter samt flickisar. Film på en framåtvolt med pass kommer senare, det är ju spärrat för youtube på jobbet ;D
När vi var färdiga på trampolinen och släpat undan alltihop tog vi oss en promenad till salongen för att hämta upp vax, dock hann jag ju inte vaxa benen igår kväll som jag hade tänkt, kändes lite väl ambitiöst att ställa sig med detta halv tolv. Men jag hann i alla fall kasta i mig lite fil och ta en varm dusch innan jag grävde ner mig i dubbla täcken och somnade för natten.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men fy Skea, blogga från jobbet. :P (Det gör inte jag, jag bara kommenterar. >.<)

2009-06-24 @ 11:55:24
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback