Nyår

Vi började dagen med att göra oss i ordning, vilket innebar att plocka beccas bryn och sätta lösögonfransar på både henne och mamma. Efter detta så passade syrran på att sminka mamma och mej, sedan var det dags att brumma iväg.
Tyvärr kom vi inte så långt eftersom vi glömt fylla på glykol och mätaren löpte amok, men detta löste sig då vi körde tillbaka och bytte bil.

Vi började kvällen hos Åke med lite Tacos, sedan kom Anna, Henke och Emelie och höll oss sällskap. Efter mycket prat, lite dans och anna blivit less på att bygga torn av flaskor begav vi oss vidare till Lillpite för att fira tolvslaget på Parres fest.
Vi sjöng lite sing star och satt på golvet och gosade med hundarna och hade det jätte trevligt! Ett mysigt nyår helt enkelt!

Jag sov över hos Nirre, men stannde inte kvar länge när jag vaknat, Nirre är nämligen sjukt bakis (Pelle också för den delen) och jag skyndade mig iväg för att slippa vara med ifall en olycka skulle hända




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback