Nöjd Becca

Det gick faktiskt rätt bra för Becca på slutfotograferingen. Dock var det ju två modeller som inte dök upp som de skulle, så hon var tvungen att låna modell av klasskompisarna. Men i övrigt så var hon nöjd!

Igår kväll hade vi filmkväll här, nio pers som trängdes i vardagsrummet med varsin tallrik med tacos. det blev dock bara en som fick sitta på golvet, sorry Sebastian! Becca sov igenom hela första filmen (Jarhead som gick på sexan), jag begav mig till sängs när den tog slut, men Becca valde att vakna och se nästa film istället.

Måste bara berätta om imorse också! Jag och Becca sov i sängen och Nirre och Parre i soffan. Både jag och syster vaknade ungefär samtidigt och låg och pratade lite allmänt, vilket sedan ledde oss in på hennes inlämningsuppgift "Vad jag gör om fem/tio år". Först ligger hon på rygg och pratar. Men när hon börjar berätta vad hon kommer göra om fem år så vänder hon sig mot mig, kurar ihop sig till en boll, tar lite täcke och kramar om, ögonen lyser och ett stort leende som gör att hela hon strålar. Hon är bara för söt!

Sedan kanske ni också vill veta vilka planer hon har?
* Eget designer märke där hon gör kläder på beställning
* Makeupartist på halvtid (kanske anställd på något ställe)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh, det låter som om det skulle passa Becca alldeles utmärkt! :D

2009-01-19 @ 03:09:04
URL: http://emeliech.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följd den gärna med bloglovin.

2009-01-19 @ 03:19:32
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback