Ibland

Ibland blir man bara så irriterad på sig själv, t ex så när man hittar en sak som man letat efter tidigare.
Och smart som man är så tar man den saken och lägger den på ett bättre ställe så att man hittar den nästa gång. Men tyvärr fungerar aldrig detta, för man går alltid tillbaka till det första stället och letar och så kommer man ju aldrig ihåg vars man tyckte det var ett så himla bra ställe att ställa undan saken på.

Detta händer mig hela tiden, så numer flyttar jag aldrig på saker utan låter det ligga kvar där jag hittar det.


Kommentarer
Postat av: karro

haha! SÅ jävla sant. jag tänker ALLTID att jag ska bli mer organiserad än desperate-Bree....men det händer ju inte riktigt.

2009-01-10 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback