Frossa och illamående

Det blev trampolinklubben idag. Och inte hann jag hoppa länge innan frossan och illamåendet infann sig.
Kan det vara att jag inte fått sova ordentligt på tåget? Eller kanske är det förkylningen som är påväg som spökar? och kanske i kombination med linserna jag sov med inatt som gör att jag ser suddigt..

Nej, idag var nog allting fel med mig, men jag har i alla fall fått i mig en hel risifrutti nu, så förhoppningsvis går illamåendet bort snarast!

Det var förresten kaos med spårvagnarna till träningen idag, först var det försening på tio minuter från vår hållplats, sen så stannar spårvagnen strax innan centralen och blir stående kring tio minuter. Irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback