Dagens i-landsproblem 20

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning


Problem: Jag fick inte det jag önskade mig i julklapp
Lösning: Om du inte skrev en julklappslista till dina närmaste så får du skylla dig själv, det är otroligt svårt att hålla reda på allas önskningar. Om du däremot skrev en julklappslista men ändå inte fick det som du önskat dig så bör detta utredas. Kanske personen i fråga tyckte att du inte behövde det du önskade dig och därför köpte någonting mer behövligt. Annars så kan det ligga en dold tanke bakom. Vad gav du till personen förra julen? Kanske han/hon inte blev så glad som du trodde över porslinshunden som du tyckte var så söt! Om detta inte stämmer så kanske du ska kolla igenom önskelistan en gång till och stryka BMW:n och märkesväskorna till nästa år...


OBS! Jag fick hade turen att bara få det jag önskade mej i julklapp :)

Kommentarer
Postat av: Simon Eliasson

Såg bloggen från facebook. Kom och tänka på när vi var små och lekte hos farfar när vi var små. Då fick man alltid vad man önskade dig. ^^ Men då skiljer sig ju ett mjukisdjur ganska rejält från en ny bil som är dagens drömpresent. Aa gamla minnen <3 Älskar eran blogg-beskrivning förresten!

2009-03-11 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback