Semester

I de flesta bloggar den senaste tiden så läser man folk som bokat resor eller precis varit ut och rest utomlands. Och ärligt talat så är jag och Becca så sjukt avundsjuka! Men jag förstår dock inte vars alla får pengarna ifrån?
Är vi de enda riktigt fattiga?
Becca ligger verkligen på noll nu, inte en krona över (om man inte räknar med lånet som hon måste börja utnyttja nu, ett vanligt banklån alltså). Så hon ligger på köpstop nu, inte ens en liten godis får hon köpa.
Jag har lite pengar, men det är csn som kommit, men måste betala hyra och mat så då ligger jag också på noll.

Jag har inte ens råd att köpa ett par nya skor (har bara ett par vinterskor sen förra året), ännu mindre till en resa utomlands.

Gah, jag saknar pengar!


Kommentarer
Postat av: Petra

Aaa, jag har haft pengar på mitt sparkonto som nu är helt slut för att att jag for:/ Men det var faktiskt värt det. Jag var i ett sådant skede i livet att antingen ha lite pengar och må dåligt, eller betala och vila upp sig och nu känner jag att jag gjorde rätt;)



Skulle dock verkligen vilja komma och hälsa på er.. Men jag vet inte hur jag ska få råd med det! Det är mycket inom cheeren som kostar ny också!



Hoppas ni har det bra och att det går bra för Becca på intervjun;)

2009-02-05 @ 09:39:40
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback